Computer Service Contract

Torus en ASPC-IT zijn reeds jaren gespecialiseerd op het gebied van hardware, softwareontwikkeling, advies en netwerken. Het Computer Service Support contract is een dienst waarmee u zichzelf kunt verze­keren van uitstekende en snelle computerservice. Dit is een no-nonsense service, waarbij u eerlijk, duidelijk en snel advies en hulp krijgt om uw PC problemen op te lossen. U hebt uw PC immers nodig om er mee te werken, huiswerk op te doen, te e-mailen of te internetten, etc. Wij zijn er bij gebaat dat u uw PC optimaal en op een veilige manier kunt gebruiken. Heeft u nieuwe of vervangende hardware nodig, dan kunnen wij die ook bieden. Uw PC en randappara­tuur blijft in topconditie doordat er regelmatig op wordt nagezien dat het juiste onderhoud wordt uitgevoerd en dat de PC vrij blijft van virussen, adware en ander ongemak cherche viagra a vendre. Ontstaat er ondanks alle voorzorgsmaatregelen een probleem, dan zal er samen met u voor een passende oplossing gezorgd worden.

Het Service Contract is verkrijgbaar vanaf € 125,= (incl. BTW) per jaar, waarbij inbegrepen is dat de PC 1 keer per jaar wordt opgehaald voor reparatie / onderhoud of dat dit op locatie bij u plaatsvindt.

De contractant gaat het contract aan met Torus voor de duur van 1 (één) jaar om het onderhoud en reparatie van de hardware vernoemd als bijlage bij dit Service Contract uit te laten voeren. Na dit jaar wordt het contract stilzwijgend verlengd met telkens één jaar. Het contract kan schriftelijk (of per e-mail) worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand.

 

Contractant is bekend met het feit dat hij/zij zelf verantwoordelijk is voor het gebruik van legale software en voor het regelmatig maken van een backup van de gegevens. Torus kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor het verlies van data.

 

Torus ICT Diensten zal zorgen voor:

  • Binnen 1 werkdag reactie op uw verzoek tot hulp
  • Deskundige en snelle hulp om uw probleem op te lossen
  • Uitstekende service voor uw apparatuur, na 1 jaar maandelijks opzegbaar
  • Één keer per jaar wordt uw PC op locatie gratis onderhoud uitgevoerd of evt opgehaald als service op locatie niet mogelijk is of te tijdrovend
  • De gegevens op de PC zullen vertrouwelijk worden behandeld en niet aan derden beschikbaar worden gesteld

 

Bedragen:

Lite contract 8,75 per tariefseenheid (consult op afstand)
13,75 per tariefseenheid (on-site support)
Apparatuur ouder dan 5 jaar 22,50 extra
Installatie randapparatuur 17,50 per randapparaat
On-site service (2) 0,60 per km
Opnieuw installeren computer (3) 55,00 per keer
Data (4) veilig stellen op CD / DVD 30,00 indien meer dan 25 GB
Overname garantieafhandeling 22,50 eenmalig per apparaat (gedurende de duur van de garantietermijn)

U kunt desgewenst tegen een gunstig tarief gebruik maken van vervangende apparatuur.

Randapparatuur kunt u gratis laten opnemen in het Service Contract, mits u de PC waarop de apparatuur is aangesloten ook is opgenomen.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW, tenzij anders aangegeven.

Voor de specificatie van bovenstaande hardware objecten dient per object een hardware kaart worden bijgevoegd.

Is uw apparatuur defect, dan bieden wij u middels een geheel vrijblijvende offerte de mogelijkheid aan om de apparatuur of het defecte onderdeel te vervangen. Er volgt altijd vooraf prijsopgave en installatie is dan uiteraard inbegrepen. Indien wordt besloten om een nieuwe computer aan te schaffen en het Service Contract is nog niet afgelopen, wordt het Service Contract automatisch ontbonden. Als er voor de nieuwe apparatuur een nieuw Service Contract wordt afgesloten, wordt een evenredig deel als korting gegeven op het nieuwe Service Contract. Indien er geen nieuw Service Contract wordt afgesloten vindt geen restitutie plaats, met dien verstande dat eventuele resterende jaren alsnog gefactureerd worden. Alle Service Contracten hebben een minimale contractduur van drie jaar. Contractant zal telkens één maand voor verloopdatum een nieuwe factuur ontvangen voor het volgende jaar. De factuur dient binnen 8 dagen geheel voldaan te worden, anders kan het Service Contract opgeschort worden. Indien het bedrag niet voldaan is, riskeert de contractant dat er aanmaningskosten en/of incasso kosten in rekening worden gebracht. Het Service Contract kan na de contractduur van 1 jaar, met inbegrip van één maand opzegtermijn, schriftelijk of per e-mail beeïndigd worden. Indien de opzegging niet tijdig is ontvangen, wordt het contract automatisch stilzwijgend verlengd met één jaar.

  • Computer Service Contract Lite.
  • Computer Service Contract standaard (Brons variant), prijs € 125,= incl. BTW p/jaar
  • Upgrade naar Zilver Service contact, prijs € 250,= incl. BTW per jaar.
  • Upgrade naar Goud Service contract, prijs € 400,= excl. BTW per jaar.
  • Maatwerk

 

 

Noten:

(1)      Één keer per contractjaar wordt apparatuur gratis opgehaald

(2)      Kan het probleem niet met behulp van hulp op afstand worden opgelost, dan zal het probleem on-site worden verholpen.

(3)      Opnieuw installeren van de apparatuur kan worden besloten als het probleem niet met behulp van hulp op afstand en/of binnen 1 ½ uur on-site kan worden opgelost.

(4)      Onder data wordt verstaan tekst en rekenblad documenten (b.v. doc, xls, etc), grafische bestanden (b.v. jpg, bmp, etc.), muziekbestanden (b.v. mp3, wav, etc.) en e-mail (b.v. Outlook, Windows Live Mail, etc.). De meerprijs wordt in rekening gebracht vanaf 25 GB.

Share Buttonvar hupso_services_t=new Array(“Twitter”,”Facebook”,”Linkedin”);var hupso_background_t=”#EAF4FF”;var hupso_border_t=”#66CCFF”;var hupso_toolbar_size_t=”medium”;var hupso_twitter_via = “rmjvliex”;var hupso_image_folder_url = “”;var hupso_twitter_via=”rmjvliex”;var hupso_url_t=””;var hupso_title_t=”Computer Service Contract”;
Share Button
Print Friendly, PDF & Email

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.